måndag 12 december 2011

Finaste mössan!

Idag kom mössan jag beställt från K Design, jättefin och bra passform.


Jag gillar verkligen det gröna draktyget plus att den är fodrad så Sigge kan börja använda den direkt:

Den blir toppen till hans svarta overall, nu hoppas vi bara på lite snö också :)

Jag passade på nu när Jofotex har fraktfritt att beställa mer velour, jag älskar deras tunga och täta velour, blir jättemysiga byxor. 
Lite vågat beställde jag dessutom viscose trikå för att göra en top i duvblått till mig själv, ska rita av en favorittröja jag har, återkommer när jag klippt ut den. Köpte också blått palettyg och blå velour för att göra en nyårsklänning...blir också ett roligt projekt under mellandagarna...

Nu är äntligen tofsen färdig till Sixtens tomteluva så imorgon är det premiär för tomtekläderna, hoppas kunna ta lite bra bilder :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar