onsdag 28 december 2011

Farfarskoftorna klara :-)

Fick lite sytid i eftermiddags och sydde ihop farfarskoftorna jag klippte ut i går, sydde alla sömmarna med overlocken, gick supersmidigt...provade en modell med fickor o en utan, fint vilket som. Den gula sydde jag med lite stretch i kantbandet och den bruna utan stretch. Den bruna blev snyggast så så får jag göra även nästa gång.

Inte alla passar i gult, men Sigge gör det, gosingen :-)


Robban fick en blå klövermössa i julklapp men han ville ha en träningsmössa också, så nu har jag sytt en i svart jersey och med en reflexapplikation jag hittat, det står "Flexbert" på den, passar så bra eftersom Robban gillar att "flexa" ;-)

Plus att jag inte behöver vara orolig att han inte syns när han är ute o springer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar