tisdag 7 februari 2012

Syträff och längtan..

Igår hade vi syträff med tjejerna, massor av overlocker, tyger, Husqvarna 2000 och två bäbisar ;-). Jätteroligt att pyssla o sy tillsammans även om jag själv var supertrött efter en lång arbetsdag. Inga bilder tog jag heller...

Ikväll blev det en ny mössa till Benjamin, en svart stjärnmössa som är fleecefodrad, han har bara en enkel mössa i samma stjärntyg innan och det är för kallt nu, så imorgon får jag kolla passformen. Han älskar sin mössa och sover till och med i den :) Gullungen!

Nu längtar jag till syfestivalen 18 februari, bara en och halv vecka kvar!!
Syfestivalen : Hem

Ska hämta hem tyget från Liandlo då!! Detta har jag beställt:

http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=9498&image=8457326&fullwidth=0&fullheight=0

Supersnyggt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar