fredag 28 december 2012

Finaste killarna!

Det är inte lätt att hitta saker att sy till mina stora killar och veta vad de uppskattar, men så sent som igår försökte jag köpa en One Piece på Stadium till äldsta grabben varav han sa "Mamma, jag vill inte ha någon, du syr mycket snyggare OPs." och det värmer! Förutom OPs så gillar de sina mössor som jag syr på löpande band till dem, för av någon anledning får mössorna ofta ben och försvinner ;-)


Till Sigge har jag sytt tröjor och byxor parallellt med lill kusinens kläder, så Sigge har en likadan uppsättning kläder som i förra inlägget, men till jul ville jag sy en slipover till honom. Ritade eget mönster på fri hand och sydde muddkanter i fin grå muddväv. Tyget är från Stoff o Stil med renar, jag har sytt en matchande klänning till mig själv. Här kommer finaste Sigge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar