fredag 8 juni 2012

Gott o blandat

Jag har också sytt färdigt allt som ingått i en beställning och fått hem snyggaste tjuv o polistyget från Lilofant. Här kommer lite bilder:


Kofta i sommartyget från Znok och matchande kepsmössa till Sigge


Jag sydde också en T-shirt till mig själv av Jofotex bruna elefanttyg, superskön!!



Till en liten 2-åring har jag pysslat med ett par jeans med turkos mudd, lite pyssligt med alla detaljer men är skapligt nöjd med resultatet. Väntade in finaste mudden från Stoff o Stil så jag hoppas de håller länge byxorna.


Jag fixade också namnet på baken, efter att syrran hjälpt mig att stansa ut bokstäver, ska sy ett par jeans till Sigge också, men det får bli till hösten och inskolningen till dagis för då behöver fröknarna hålla reda på hans namn :-)


Bara älskar tjuv o polis tyget från Lilofant, så himla härligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar