söndag 8 april 2012

Firar påsken med en riktig syhelg :)

Ett stort tack till mina tre underbara barn o en otroligt förstående sambo som har gjort det möjligt för mig att sy flera timmar de senaste dagarna, plus att jag kunde sticka iväg till Jofotex i Söderköping en stund idag! Lycka! Nu är tom jag trött på symaskinerna så det är bra att jag behöver vila tills imorgon ;-)

Detta har jag sytt de senaste dagarna:


Velourjacka till Sigge, jättefint tyg!


Överdragsbyxor i bävernylon, behövs för vårens lek i sandlådan :-)


Tre kepsmössor, varav två till lillkusinen, lite pysslande är det att sy dem, men ack så praktiska.


Sedan sydde jag en T-shirt till Robban, fritt avritad en annan T-shirt, jättenöjd över passformen o cover pro:n är helt underbar att fålla med!!!

I Söderköping köpte jag bland annat:


Snyggt gardintyg på rea


Stjärnor o moln i massor


Lime-turkos velour som ska bli till en jacka till lill-kusinen


Turkos bävernylon o blått goretextyg, blir enkla överdragsbyxor till små kusinerna





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar