måndag 29 oktober 2012

Hösten är här!

Jag har köpt in många nya tyger nu för att sy julklappar, presenter till förskola och mer vinterkläder till killarna. Min tanke är att göra ett tygbibliotek, men tiden räcker inte till just nu. Så jag börjar med några bilder på det jag pysslade med förra helgen, pyjamaser till Sigge:



Brandbilstyg i interlock, mysig kvalité!


Blå randig jersey från e-slöjd, superfin!


Plus tre pyjamaser till, en i Nalle Puh interlock, en i JNY bruna dots och den sista i JNY bruna molnjersey


Till Robbans jobbarkompis sydde jag mössor till hela familjen. Blå stjärnmössa till pappan, rosa moln till mamman, Bilartyget till sonen och lilla rosa mössan till kommande dotter :-)


Nu är det snart Halloween och i helgen blev det att göra pumpor istället för att sy :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar