tisdag 1 maj 2012

Sommar!!

Idag har vi haft sommartemperaturer ute, Sigge har plaskat i poolen och killarna har studsat i studsmattan hela dagen. När Sixten vaknade i morse gick vi ner till syrummet och jag sydde färdigt klänningarna jag gjort på beställning till en kompis. Hon ska ge dem imorgon när stora tjejen fyller år och jag håller tummarna att de passar. Sigge fick agera modell och de fina ut på, en är i strl 56/62 och den andra i strl 92. Det  härliga sommartyget är fantastiskt fint och går att använda till så mycket!


Sedan kom syrran på besök på eftermiddagen, hon fixade slingor i mitt hår och jag sydde en kjol till henne, supersnygg i rött molntyg som matchar de röda conversen :-). Kjolen blir bra på Spaniensemestern hon ska på nästa vecka...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar